• 7/10/2019

La campanya ‘Spain in 10 seconds’ de Turespaña, finalista en els Premis Eficàcia

‘Spain in 10 seconds’, la campaña de publicidad de Turespaña, es finalista en la Categoría Especial de Internacionalidad de los Premios Eficacia

La campaña de publicidad internacional de Turespaña: ‘Spain in 10 seconds’ ha sido incluida entre las finalistas de los Premios a la Eficacia en Comunicación Comercial del 2019 impulsados por la Asociación Española de Anunciantes.

Aquesta és la vintena primera edició dels premis als quals en aquesta edició s'han presentat 203 casos dels quals han quedat finalistes 119 gestionats per 68 anunciants i 59 agències.

La campanya de Turespaña aspira a premi en la Categoria Especial d'Internacionalitat . En aquesta categoria especial es van presentar nou campanyes de les quals han quedat com a finalistes sis.

Els Premis a l'Eficàcia valoren els objectius de comunicació i màrqueting, les estratègies creatives i de mitjans, així com els resultats de les campanyes. Es premia a les campanyes com a acció conjunta de l'anunciant i l'agència de publicitat, que en el cas de Turespaña va ser Ogilvi.

La campanya ‘Spain in 10 seconds’ (Espanya en deu segons) es va desenvolupar entre abril i novembre de 2018 en 15 mercats internacionals a través de xarxes socials, i amb web pròpia. Es va dirigir al denominat segment cosmopolita, caracteritzat per major despesa en destinació, freqüència de viatges i menor estacionalidad que altres segments.

La campanya es basava a projectar les recomanacions personals, experiències i motivacions per visitar Espanya de tretze celebritats espanyoles a través de videos curts en format selfie. Els participants van ser: Rafael Nadal; Fernando Alonso; Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruíz de la Prada; Elsa Pataki; Paz Vega; Juan Mari Arzak; Luis Rojas Marcos; Sara Baras; Tamara Rojo i Plácido Domingo.

Els premis, en cadascuna de les dotze categories existents, es concediran el proper 24 d'octubre durant una Gala en el Teatre Real de Madrid.