• 2019/10/25

Turespaña, sariak eta saria eskuratu zuen kanpainaren alde 10 seconds ’ ‘ in Spain Eraginkortasuna

Zehazki, saria jaso du kategoria berezian Internacionalidad-

Publizitate-kanpaina turespaña in Spain 10 seconds ’ ‘ nazioarteko lortu du sariak Eraginkortasuna urrezko komunikazio komertzialaren 2019ko bultzatzen dute. Zehazki, Espainiako iragarleen elkarteko kategoriako saria jaso du Internacionalidad Berezia.

Komunikazio-helburuak eta marketina, Sariak baloratzen Eraginkortasuna sormen-estrategiak eta baliabideak, emaitzak ere saritzen da. ekintza bateratu gisa kanpainak. kanpaina eta publizitate-agentziarekin kasuan, turespaña Ogilvi izan zen.

Burua, Isabel Oliver, “ egiteko Turespaña moderna planek, egindako lana bikaina da talde osoak Turespaña helburuko sustatzeko espainiako era desberdina du, eta modernoa egotea, eta modu esperientzietan oinarriturikoa, teori kapsula txikiez osatua dator bat gaur egun eskatzen duten turisten ”.

Kanpaina Spain in 10 seconds ’ (azken hamar segundo) apirilaren 22aren artean ospatu zen, eta 2018ko azaroaren 15, sare sozialen bitartez, eta nazioarteko merkatu bere web Nagusira, gastu handiagoa helmugan, segmentu kosmopolita izeneko bidaiak eta beste segmentu batzuk urtaroko izateari.

Kanpaina proiektatu zuen neurri pertsonalak, esperientziak eta motibazioak lantzea, espainiako hamahiru pertsona ospetsuek bidez espainiako bisitatzeko bideo laburrentzat selfie formatua.

Hauek izan ziren: Rafael Nadal; Fernando Alonso; Parte-hartzaileen Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruiz de la Prada; Elsa Pataki; Paz Vega; Juan Mari Arzak; Luis Rojas Marcos; Sara Barasek Aurkezten Dute; eta Plácido Domingo, Tamara Rojo.