• 07/10/2019

A campaña ‘Spain in 10 seconds’ de Turespaña, finalista nos Premios Eficacia

‘Spain in 10 seconds’, a campaña de publicidade de Turespaña, é finalista na Categoría Especial de Internacionalidade dos Premios Eficacia

A campaña de publicidade internacional de Turespaña: ‘Spain in 10 seconds’ foi incluída entre as finalistas dos Premios á Eficacia en Comunicación Comercial do 2019 impulsados pola Asociación Española de Anunciantes.

Esta é a vixésima primeira edición dos premios aos que nesta edición presentáronse 203 casos dos que quedaron finalistas 119 xestionados por 68 anunciantes e 59 axencias.

A campaña de Turespaña aspira a premio na Categoría Especial de Internacionalidade . Nesta categoría especial presentáronse nove campañas das que quedaron como finalistas seis.

Os Premios á Eficacia valoran os obxectivos de comunicación e mercadotecnia, as estratexias creativas e de medios, así como os resultados das campañas. Prémiase ás campañas como acción conxunta do anunciante e a axencia de publicidade, que no caso de Turespaña foi Ogilvi.

A campaña ‘Spain in 10 seconds’ (España en dez segundos) desenvolveuse entre abril e novembro de 2018 en 15 mercados internacionais a través de redes sociais, e con web propia. Dirixiuse ao denominado segmento cosmopolita, caracterizado por maior gasto en destino, frecuencia de viaxes e menor estacionalidade que outros segmentos.

A campaña baseábase en proxectar as recomendacións persoais, experiencias e motivacións para visitar España de trece celebridades españolas a través de vídeos curtos en formato selfie. Os participantes foron: Rafael Nadal; Fernando Alonso; Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruíz da Prada; Elsa Pataki; Paz Veiga; Juan Mari Arzak; Luís Vermellas Marcos; Sara Baras; Tamara Vermello e Plácido Domingo.

Os premios, en cada unha das doce categorías existentes, concederanse o próximo 24 de outubro durante unha Gala no Teatro Real de Madrid.