• 25/10/2019

Turespaña, galardoada nos Premios Eficacia pola campaña ‘Spain in 10 seconds’

En concreto, recibiu o galardón na Categoría Especial de Internacionalidade

A campaña de publicidade internacional de Turespaña ‘Spain in 10 seconds’ conseguiu o Ouro nos Premios á Eficacia en Comunicación Comercial de 2019 impulsados pola Asociación Española de Anunciantes. En concreto, recibiu o galardón na Categoría Especial de Internacionalidade.

Os Premios Eficacia valoran os obxectivos de comunicación e mercadotecnia, as estratexias creativas e de medios, así como os resultados das campañas. Prémiase ás campañas como acción conxunta do anunciante e a axencia de publicidade, que no caso de Turespaña foi Ogilvi.

Para a presidenta de Turespaña, Isabel Oliver, “este premio é a constatación do magnífico traballo realizado por todo o equipo de Turespaña para promocionar o destino España dunha maneira diferente, moderna, segmentada e de maneira máis experiencial, acorde co que demandan hoxe en día os turistas”.

A campaña ‘Spain in 10 seconds’ (España en dez segundos) desenvolveuse entre abril e novembro de 2018 en 15 mercados internacionais a través de redes sociais, e con web propia. Dirixiuse ao denominado segmento cosmopolita, caracterizado por maior gasto en destino, frecuencia de viaxes e menor estacionalidade que outros segmentos.

A campaña baseábase en proxectar as recomendacións persoais, experiencias e motivacións para visitar España de trece celebridades españolas a través de vídeos curtos en formato selfie.

Os participantes foron: Rafael Nadal; Fernando Alonso; Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruíz da Prada; Elsa Pataki; Paz Veiga; Juan Mari Arzak; Luís Vermellas Marcos; Sara Baras; Tamara Vermello e Plácido Domingo.