• 2019/10/7

Kanpaina Spain in 10 seconds ’ turespaña sarietan finalista, Eraginkortasuna

10 seconds ’, ‘ in Spain publizitate-kanpaina, finalista Turespaña, kategoria berezian Internacionalidad-sarien Eraginkortasuna

Publizitate-kanpaina: ‘ Spain in 10 seconds izan da nazioarteko Turespaña barne sarien finalista diren enpresek artean eraginkortasunari buruzko Komunikazioa komertziala) sustatutako 2019 espainiako iragarleen elkarteko.

Hogeita batgarren edizioa da hau dituzten sariak aurkeztu dira kasu honetan, 203-geratu direnak finalistak kudeatutako 68 iragarleak eta 59 agentziak. 119

Turespaña kanpaina nahi kategoria berezian Internacionalidad-saria.Kategoria honetan aurkeztu ziren eta argi geratu dira kanpaina berezia bederatzi finalista moduan sei.

Sariak Eraginkortasuna komunikazio-helburuak eta marketina, sormen-estrategiak eta baloratzen dute, emaitzak ere kanpainak.Kanpainak eta ekintza bateratu gisa saritzen da publizitate-agentziarekin kasuan, turespaña Ogilvi izan zen.

Kanpaina Spain in 10 seconds ’ (azken hamar segundo) apirilaren 22aren artean ospatu zen, eta 2018ko azaroaren 15, sare sozialen bitartez, eta nazioarteko merkatu bere web Nagusira, gastu handiagoa helmugan, segmentu kosmopolita izeneko bidaiak eta beste segmentu batzuk urtaroko izateari.

Proiektatu zuen kanpaina neurri pertsonalak, esperientziak eta motibazioak lantzea, espainiako hamahiru film laburren bidez pertsona ospetsuek bisitatzeko espainiako formatuanselfieHauek izan ziren: Rafael Nadal. parte-hartzaileek; Fernando Alonso; Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruiz de la Prada; Elsa Pataki; Paz Vega; Juan Mari Arzak; Luis Rojas Marcos; Sara Barasek Aurkezten Dute; eta Plácido Domingo, Tamara Rojo.

Sariak, eta hamabi kategoria emango dira, hurrengo urriaren 24an egindako Gala batean Madrilgo Teatro Real.