• 2013/8/29

Prestakuntza-plana ” “ Anfitrioi on-line bosgarren edizioa

Izena emateko epea irailaren 2an hasten da, web orrian egin daitekeAnfitrioi15ean amaituko da hilabete horretan bertan, eta doan izango dira ikasleentzat.

Edukiak emango dira programak “ xehetasunen kultura ” eta “ Destino en detalle ”.

Ikastaroen garapenerako irailaren 30era bitartean izango da eta abenduaren 19a.

Turismoko estatu idazkaritzaren horrek jarraipena ematen dio Anfitrioiak bosgarren edizioa deitu eta programa-turismo-sektoreko profesionalentzako prestakuntza. aurreko edizioetan Bezala, ikastaroen katalogo osoa izango da, bai Kultura-Xehetasuna (prestakuntza bezeroarentzako arreta), bai Destino en Detalle (turismo jomugen hobekuntza integralera jardunbide egokiak).

Proiektua Anfitrioi helburua xehetasunen kultura eta bezeroarentzako arreta-kalitatea hobetzeko subjektiboa espainia, helmuga turistikoa, jasotako bi ekintza-lerroren bidez, ondo bereiziak hirurak ere: Xehetasunen kultura eta Destino en detalle.

Izena emateko epea, lluis danesekin solasaldia bartzelonako osatzen duten plataformatako bat da, eta erabat doan online ikastaroak ikasleentzat hasiko da, irailaren 2an egingo dira eta arte egongo da zabalik.

Irailaren 30era bitartean egingo dira ikastaro hauek eta abenduaren 19a web orrian.Anfitrioieskuragarri dago prestakuntza-programa, ikastaroen egutegia plataformarako sarbidea eta prestakuntza-izena emateko inprimakia beteta bidali a hartu behar diraanfitriones@tourspain.es.

Helburua eta hartzaileak

Programa egun dauden hutsuneak bete nahi xehetasunen kultura eta turismo-sektoreko bezeroarentzako arreta-arloan, edukiak desberdinak daude, eta bi profil arabera: harremanetan dauden langileak bezeroarekin eta jabe edo bitarteko agintarientzat.

Behar diren atalak ere zuzenduta dago profesionalak azpi-sektore guztiak espainiako kalitate turistikoaren sistemaren (SCTE), eta horien artean daude: hotelak, ostatu landatar eta aterpetxeak; ostalaritza: aurkezten ostatu tabernak eta kafetegiak, jatetxeak, etab.; edo beste sektore batzuk: bidaia-agentziak, garraiobide turistiko, turismo gidak, eski-estazioak eta mendia, saltokietan, autoen alokairua, artisauak, kirol-portuak, turismo aktiboko enpresak biltzar jauregiak, konbentzioak, turismo-zerbitzuak, taxi eta beste zerbitzu batzuk.

Era berean, planaren balia daitezke profesionalen turismo-zerbitzu publikoak, hala nola turismo-informazio bulegoak, hondartzak, naturagune babestuen, udaltzaingoa, garbiketa-zerbitzuak edo museoak eta interpretazio-zentroak.

Destino en detalle kasuan, parte-hartzaileek jarduera-jarraibideak eman nahi zaizkie, martxan jartzeko hobekuntza-jarduera integralak turismo-leku. ikastaroaren oinarrizko edukia jasotzen txukuntzeko, iraunkortasuna eta irisgarritasuna jarduerak espazio publikoan egin behar diren turismo-leku. Xede-publikoa izatea duten agente publiko guztiak osatuta dago, gaitasun, jarduera-mota horiek plangintza (arkitektoak publikoak, teknikoak, tokiko garapenerako eragileak turismo eta, besteak beste).

Ikastaroen plangintza

Prestakuntza-plana osatzen dute, xehetasunen kultura 10 ikastaro bakoitza astebetekoa, horietatik bost zuzendutako bezeroarekin harremanetan dauden langileak, eta beste bost jabeei eta erdi mailako arduradunen jorratuko dira. Horietan, bezeroa ezagutzea ere, bezeroari arreta egokia eskaini nahian, komunikazio eraginkorra, taldean lan egitea, langileak aukeratzeko hobetzeko motibatzea edo akordioak sustatzea. banan-banan egiten da ikastaro bakoitzeko, baina ikasleek matrikula nahi duen izena eman ahal izango dute ikastaro guztietan profil bereko bat.

Destino en Detalle programa osatzen dute ikastaroa bakarra hiru aste bitartean irauten dute.

Online ikastaroak lluis danesekin solasaldia bartzelonako dagokionez kurtsoak tutorizatuak daude, ikasleek aholkularitza zerbitzu bat eta sor daitezkeen zalantzak argituko ditu. Bakoitzaren bukaeran, ikastaroak, jarduerak gainditzen dituzten ikasleek, ziurtagiri bat bidaliko zaizu.