Merkaturatzea www.spain.info turismo Esperientziak

Atarian espainiako Turismo-Ofizialaonline merkaturatzeko aukera ematen duten guztiaren behar turista bere bidaian, garraio eta ostatua, arte, erraztu egingo da horrela, turismo esperientzia, bidaia gordetzeko.

Ekimen honen bidez erantzuten zaie planaren helburuetako bat Nazionala eta integrala Turismo (PNIT) 2012-2015-sareei buruzko kudeaketa-agentziak turistari lotutako produktu berriak eskainiz, esperientziak eta esperientzia zirraragarriak bizitzeko.

Esperientzia-bilatzailea

Horretarako, funtsezkoa izan da bat martxan jartzealankidetza-eredua público-privadabehar da, eta horrek izan dituzte,elkarte profesionalak(bidaia-agentziak, turismo-ostatuak, jatetxeak, etab.), hainbatturismo produktu-klubaknagusiak etahelmuga turistikoakde españa, horiek guztiak benetako ekimen honen protagonista.

Eragile horiek batera, enpresariak eta ekintzaileak, sektoreko produktu eta zerbitzu berriak osatzeko aukera izango dute, turismo esperientziala ikuspegiarekin eta balio erantsi handiagoa eskuratzeko eskaera egokituz gero eta zorrotzagoak turista digital berria.

Esperientzien emaitzak

Turismoa sustatzea, bestea

Ekimen bat da, turismoko estatu idazkaritza, martxan jar dezan eta TurespañaSEGITTURaukera ematen du, sustapena eta merkaturatzea espainian turismo esperientzia, eta, aldi berean,:

  • Handiagoa izatea lortu du doako salmenta-kanalguztientzat espainiako turismo-enpresa txiki eta ertainen eta mikroenpresen bitartezEspainiako Turismo ataria Ofiziala.
  • Bultzatzen duturismo esperientzialabalioa ematen dio baten baliabideak, eremu turistikoa bidaiariari zein destino aukera gehien, bizi-kalitatearen eta hurbileko esperientziak gozatzen dute bidaia ahaztezina Bakarrak.
  • Horri esker, turista esperientzia berriak bizierakargarri eta bereiziaklaguntzen duten,fidelizarle.
  • Sustatzen duturismo produktua dibertsifikatzeaespainian.
  • Gaitasuna aldeko apustuaberrikuntza,garapen teknologikoaetaespiritu ekintzaileaespainiako turismoaren sektorea.
  • Eskaintza eta balioa ematen dio:enpresen lehiakortasuna hobetzeko.
  • Merkatu-hobietan estaltzen eskatutako:microsegmentación, eskaintza bereizgarriaetaurtaro-efektua kontuan hartzen ez duen.
  • Laguntzen dunazioarteko erreferentzia-espainia, helmuga-lidergoabeste segmentu batzuetan, turismoko produktua.

Astronomiaren katedralak handiak Esperientzia:

Eaera etortzen diren turisten eskura ditzakete Espainiakoatarian espainiako Turismo-Ofizialaturismo esperientzia gure herrian, beti eta gorde egingo dira, zerbitzu-hornitzailearekin. Horixe da transakzio helburu nagusietako bat atariaren bertsio berria, erantzuten dion turista-talde berriaren beharrak.

Esperientziak arabera daude sailkatuta;euskal autonomia erkidegoko,data-tarteaetabederatzi turismo-kategoriamarketin-planarekin oinarritutako Turespaña: zirkuitu eta bisitak, kultura eta tradizioak, izaera, kirola eta abentura, gastronomia, osasuna eta edertasuna, erosketak, aisia eta espainiako Premium.