• 2013/2/25

Institutu teknologikoak 11 arrakasta-kasuak aztertzen eta turespaña Hotel turismo

-
  • Aztertzea da helburua sormena eta berrikuntza produktu eta zerbitzu berriak sortu dira, hala nola 1 formula edo turismo gidatzea kosmopolita da, herriko saltokiak moda sortu.
  • Aztertutako kasu egin, irabaziak sortuta, hamaika destinoei eta a tokiko enpresak, lanzarotetik, Bartzelona, Asturias, Lugo edo Euskadi.

14.02.2013.- Turespaña bidez, turismo azterketetarako institutuaren (IET) institutuarekin batera Teknologikoa Hotel-Erabilera (ITH), azterketa sustatu du 11 arrakasta-kasuak tituludunak “ probak egiten sortu eta pakete turistikoak, esperientziak Arrakasta arrakasta-kasuak eta esperientziak arrakasta izateko, honako hauek nabarmendu behar da, helburu nagusitzat turismo ” nola sormena eta berrikuntza sustatzea, bultzatzea, eta tokiko lankidetza-gaitasuna duten turismo-produktu eta zerbitzu berriak sortu direla sentiarazten turistari esperientziak eta onura sortzen, enpresei eta helmugara tokiko eten.

Azterketa-esperientzia bat biltzen turistaren abentura-kirol baten gisa, gidatzea F1 gutxiengo esperientzia batean, edo, bestela, produktu eta zerbitzu eskaintzen dira errepikaezin bezero-profilak oso berezituak, esate baterako, oso zehatzak behar duten eta egiten duten zikloturisten laguntzaz, Lanzarote, laba-pedal bada kasu bat laguntzeko. era berean, moda-tokiko merkataritza, helburu bat kosmopolita eta abangoardista, bartzelonan eta beste esperientzia batekin bihurtuko Beauty & Fashion, gazteenentzat egina publiko oso zehatzari gaitasun.

Arousako mankomunitatean planteatu da. horiek erakutsi eskualdeko minusbaliotasunak dituzten pertsonentzat izan zen tresna sinple bat, Beste kasu bat diseinatzea, Buscounviaje.com gisa, harremanetan jartzeko sortu nahi duten bidaiarien bidaiak, neurri-neurriko bidaia-agentziekin prest zure esanetara jarri eskaintza konkretua.

Europako komunitate handiago du Senior Facebook-en

Lankidetza ere aztertu eta toki-Mancomunidade 21 16 udalek coruñaren sarreran, eta altxamendu hura modu bitxia, magia erabiltzea bultzatzeko behe denboraldia. Adinekoentzako ezagutzera eman zen Europako komunitate handiago kasuan Senior Facebook-en.

Euskadin kasuan, turismo-eskaintza integratu zen alde idiosinkrasia eta bertakoa den tokiko kultura-sareen bitartez, esperientziak Bakarrak.

Azkenik, enpresa txiki eta ertainak ordezkatzen du ekimena landa-hotela, asturiasko uste zen paisaia ikusgarria sailak eszenategi ezin aproposagoa prestatu du turistak convirtieran da, eta, horien eta tokiko enpresa txiki eta ertainak, gehitu detektibeak eta merkatarien eskaintzeko utzi duen esperientzia original baten etekin ekonomiko guztiak.

Turismo esperientzia berriak guztiak lortu dute hutsune bat bete merkatuan adibideetako bat ateratzeko eta nola kultura- eta natura-ondarea eta lagin bat Espainiako berrikuntza-gaitasuna eta gure herrialdeko turismo-sektorea.

Hautatutako arrakasta-kasuak zerrenda

  • 1. Kasua – asteburua Detectivesco
  • 2. Kasua – laba-Pedal
  • 3. Kasua – Beauty & Fashion
  • 4. Kasua – Magia hilabetea
  • 5. Kasua – Pakete Turistikoak ikusmen-urritasuna duten pertsonentzako
  • 6. Kasua – “ InLove with Wine ” eta “ Hallowine "
  • Kasua – Formula gidatzea
  • 8 – Buscounviaje.com
  • Kasua – Europako Erkidegoko Senior Tourism
  • Kasua – Ili Palmir – dira bilaketa
  • Kasua – goierriko Turismo Experiencial-Comarca