- 25/02/2013
Turespaña e o Instituto Tecnolóxico Hoteleiro estudan 11 casos de éxito turístico
- O obxectivo é analizar como a creatividade e innovación xeraron novos produtos e servizos turísticos, tales como conducir unha Fórmula 1 ou crear moda cosmopolita en comercios locais.
- O once casos estudados fixeron xerar beneficios aos destinos e ás empresas locais de Lanzarote, Barcelona, Asturias, Lugo ou Euskadi.
14.02.2013.- Turespaña, a través do Instituto de Estudos Turísticos (IET), en colaboración co Instituto Tecnolóxico Hoteleiro (ITH), impulsou o estudo de 11 casos de éxito titulados “Experimentando o éxito: creación e paquetización de experiencias turísticas, casos de éxito e experiencias de éxito para o turismo”, cuxo principal obxectivo é pór o acento en como a creatividade e a innovación, o impulso local, e a capacidade de cooperación crearon novos produtos e servizos turísticos que fan sentir experiencias ao turista e xeran beneficio ao destino, ás empresas e as pemes locais.
O estudo reúne unha serie de experiencias do turista como a aventura de Conducir un F1, convertendo un deporte de minorías nunha experiencia irrepetible, ou ben se ofrecen produtos e servizos para perfís de cliente moi definidos e con necesidades moi concretas, como os cicloturistas que percorren Lanzarote con pedais de lava. Tamén hai un caso de moda para revitalizar o comercio local, asociando un destino cosmopolita e vangardista como Barcelona cunha experiencia como Beauty&Fashion, pensada para un público moi concreto dunha alta capacidade de gasto.
Na Mancomunidade de Arousa expúxose mostrar os atractivos da comarca a persoas con algún tipo de discapacidade. Outro caso foi o de deseñar unha ferramenta sinxela, como Buscounviaje.com, para pór en contacto viaxeiros que queren crear viaxes á súa medida, con axencias de viaxe dispostas a pór ao seu dispor unha oferta concreta.
A maior Comunidade Senior Europa en Facebook
Tamén se estudou a cooperación de 16 concellos e 21 locais da Mancomunidade da Mariña lucense, que derivou nunha orixinal forma de usar a maxia como reclamo para a tempada baixa. Para as persoas maiores deuse a coñecer o caso da maior Comunidade Senior Europa en Facebook.
En Euskadi deuse o caso de apostar por integrar a oferta turística autóctona, a idiosincrasia e a cultura local, a través de redes de experiencias únicas.
Finalmente, a participación das pequenas e medianas empresas está representada na iniciativa dun hotel rural asturiano que, convencido de que a espectacular paisaxe era o escenario perfecto para que os turistas convertésense en detectives e sumar a eles aos comerciantes e pemes locais, para ofrecer unha orixinal experiencia que deixou beneficios económicos a todos.
Todas as novas experiencias turísticas conseguiron encher un baleiro no mercado e son un exemplo de como sacar partido ao patrimonio cultural e natural de España e unha mostra da capacidade de innovación e do sector turístico do noso país.
Relación de casos de éxito seleccionados:
- Caso 1 – Fin de Semana Detectivesco
- Caso 2 – Pedais de Lava
- Caso 3 – Beauty & Fashion
- Caso 4 – Mes da Maxia
- Caso 5 – Paquetes Turísticos Accesibles para persoas con discapacidade visual
- Caso 6 – “InLove with Wine” e “Hallowine"
- Caso 7 – Conducir unha Fórmula
- Caso 8 – Buscounviaje.com
- Caso 9 – Comunidade Senior Tourism Europa
- Caso 10 – Ili Palmir – Na Procura dos Dragóns
- Caso 11 – Turismo Experiencial-Comarca de Goierri