• 25/2/2013

“Meet in Spain” difon el turisme de reunions a Espanya

La publicació digital es distribuirà, a través d'Internet, a professionals turístics del Mitjà Oest dels Estats Units.

En futures edicions es tractaran les facilitats que concedeixen les ciutats i regions d'Espanya al sector internacional de congressos.

L'Oficina Espanyola de Turisme a Chicago ha començat a editar aquest mes una nova publicació digital “Meet inSpain ” Meetinspainmagazine, dedicada al turisme de reunions a Espanya i distribuïda als principals organitzadors d'esdeveniments, mitjans de comunicació i professionals del màrqueting turístic, així com del consumidor final de l'àrea del Mitjà Oest que cobreix l'oficina als Estats Units.

La publicació digital s'editarà deu vegades a l'any, començant des d'aquest mes de febrer. En aquest primer nombre, la revista informa de les característiques generals de la indústria MICE a Espanya (reunions, incentius, convencions i congressos). En futures edicions els temes seran més específics i concrets, informant de les facilitats que concedeixen les ciutats i regions d'Espanya al sector del turisme internacional de reunions, espais singulars, paquets d'incentius i ofertes de temporada.

Una altra secció de la nova revista difondrà el calendari d'actes i activitats culturals. Tota la informació oferta es realitzarà en col·laboració amb els esdeveniments i ofertes promocionals en els quals l'Oficina Espanyola de Turisme a Chicago tingui participació.

La revista és una de les últimes tendències del màrqueting turístic i un sistema d'estratègia per potenciar la innovació i la tecnologia com a promoció moderna i eina del màrqueting turístic espanyol, que es concreta en tallers, viatges de familiarització d'operadors turístics i periodistes especialitzats en turisme, participació en fires, com IMEX de les Vegas i AIBTM de Chicago i esdeveniments de networking en cooperació amb les associacions de la indústria MICE.