• 25/10/2019

Turespaña, guardonada en els Premis Eficàcia per la campanya ‘Spain in 10 seconds’

En concret, ha rebut el guardó en la Categoria Especial d'Internacionalitat

La campanya de publicitat internacional de Turespaña ‘Spain in 10 seconds’ ha aconseguit l'Or en els Premis a l'Eficàcia en Comunicació Comercial de 2019 impulsats per l'Associació Espanyola d'Anunciants. En concret, ha rebut el guardó en la Categoria Especial d'Internacionalitat.

Els Premis Eficàcia valoren els objectius de comunicació i màrqueting, les estratègies creatives i de mitjans, així com els resultats de les campanyes. Es premia a les campanyes com a acció conjunta de l'anunciant i l'agència de publicitat, que en el cas de Turespaña va ser Ogilvi.

Per a la presidenta de Turespaña, Isabel Oliver, “aquest premi és la constatació del magnífic treball realitzat per tot l'equip de Turespaña per promocionar la destinació Espanya d'una manera diferent, moderna, segmentada i de manera més experiencial, d'acord amb el que demanden avui dia els turistes”.

La campanya ‘Spain in 10 seconds’ (Espanya en deu segons) es va desenvolupar entre abril i novembre de 2018 en 15 mercats internacionals a través de xarxes socials, i amb web pròpia. Es va dirigir al denominat segment cosmopolita, caracteritzat per major despesa en destinació, freqüència de viatges i menor estacionalidad que altres segments.

La campanya es basava a projectar les recomanacions personals, experiències i motivacions per visitar Espanya de tretze celebritats espanyoles a través de videos curts en format selfie.

Els participants van ser: Rafael Nadal; Fernando Alonso; Sergio García; Carolina Marín; Javier Fernández; Agatha Ruíz de la Prada; Elsa Pataki; Paz Vega; Juan Mari Arzak; Luis Rojas Marcos; Sara Baras; Tamara Rojo i Plácido Domingo.