• 16/4/2013

El Ministerio de Industria, Energía y Turismo, a través de Turespaña, firma un convenio con la Confederación Española de Asociaciones de Clubes Náuticos

-
  • Es desenvoluparan activitats de promoció en diversos mercats europeus.
  • Les centrals de reserves dels clubs s'uniran a la central de reserves de www.spain.info
  • S'organitzaran accions de màrqueting amb agents de viatges, mitjans de comunicació i públic final.

16.04.2013. La secretària d'Estat de Turisme, Isabel María Borrego Cortés ha signat avui, com a presidenta de l'Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña),  un conveni amb el president de la Confederació Espanyola d'Associacions de Clubs Nàutics (CEACNA), José Miguel Jaubert Lorenzo, que permetrà el desenvolupament, durant aquest any, d'accions conjuntes de màrqueting del producte turístic nàutic. Convenio clubes naúticos

Aquestes accions es concreten en recerques de mercats, en l'intercanvi de continguts i material informatiu, així com en treballs amb agents de viatges, mitjans de comunicació i consumidor final, especialment a Europa.

La Confederació Espanyola d'Associacions de Clubs Nàutics tindrà accés als estudis realitzats per Turespaña i disponibles de forma restringida a la web www.tourspain.es , mentre que CEACNA facilitarà a l'Institut de Turisme d'Espanya les recerques de mercat que realitzi per dipositar-les al Centre de Documentació Turística d'Espanya, dependent de l'Institut d'Estudis Turístics, perquè puguin ser consultades per experts o estudiants de Turisme.

Intercanvis de continguts

Els Clubs Nàutics i Turespaña s'intercanviaran informació als seus respectius portals d'internet. El portal de promoció turística de Turespaña www.spain.info oferirà al gran públic, en diversos idiomes, sobre l'oferta d'aquestes instal·lacions nàutiques i també posarà a la disposició de les Confederació els continguts relatius a la nàutica inclosos en el sistema d'informació de Turespaña.

D'altra banda, la Confederació cedirà a Turespaña el seu arxiu fotogràfic, que serà utilitzat en la promoció internacional a través de les Oficines Espanyoles de Turisme a l'estranger. Ambdues institucions acordaran realitzar conjuntament accions de promoció a les xarxes socials.

Quant a les activitats de màrqueting, hi haurà accions amb agents de viatges, viatges de familiarització i de premsa, així com assistència a fires dirigides al públic final, presència en xarxes socials, organització d'esdeveniments nàutics-esportius, etc.