• 01/12/2013

SEGITTUR entrega a Castelldefels a folla de ruta para converterse en Destino Turístico Intelixente

-
  • No diagnóstico ponse de manifesto que Castelldefels apostou pola innovación e as novas tecnoloxías na xestión e promoción do destino.
  • Castelldefels presenta as apps turísticas “Spain Feedback” e “Experience Spain Castelldefels”, desenvolvidas por SEGITTUR.

Castelldefels (Barcelona), 3 de decembro de 2013.- A Sociedade Estatal para a Xestión da Innovación e as Tecnoloxías Turísticas (SEGITTUR) entregou hoxe ao Concello de Castelldefels un avance da folla de ruta para a súa progresiva conversión en Destino Turístico Intelixente, proxecto que se enmarca no Plan Nacional e Integral de Turismo (PNIT) 2012-2015 do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo.

Esta folla de ruta responde o acordo de colaboración que asinaron SEGITTUR e o Concello de Castelldefels, como proxecto piloto para o desenvolvemento de actuacións tecnolóxicas en materia turística que permitan que a localidade barcelonesa transfórmese nun Destino Turístico Intelixente. 

No diagnóstico ponse de manifesto que Castelldefels apostou pola innovación e as novas tecnoloxías na xestión e promoción do destino, en tanto que teñen que mellorar na integración da accesibilidade no seu plan de actuación municipal, así como en determinados aspectos de sustentabilidade para converterse nun Destino Turístico Intelixente.

Ademais, sublíñase que Castelldefels é consciente da importancia da innovación e a aposta polas novas tecnoloxías, xa que dispón dunha rede Wifi/Wimax con 11 espazos e a rede de fibra óptica. No entanto, recoméndase impulsar o concepto de Oficina Turística do SXXI e o uso de aplicacións móbiles que permitan ofrecer servizos turísticos en mobilidade.

Así mesmo, proponse ao municipio orientar a cultura innovadora á intelixencia competitiva e a explotación de datos vía CRM, Social CRM e aplicacións que contribúan a mellorar o coñecemento do turista  que visita o destino, o que permitirá elaborar unha oferta turística axustada ás necesidades e expectativas do visitante. 

Respecto da accesibilidade, recoméndase a integración da accesibilidade  no Plan de Actuación Municipal, así como incluír medidas de accesibilidade nas infraestruturas da cidade, prestando especial atención a todas as orientadas co turista, máis aló dos accesos ás praias.

Durante o acto, Castelldefels presentou dúas aplicacións turísticas, que se están desenvolvendo por SEGITTUR, e que estarán dispoñibles nos próximos días: Experience Spain Castelldefels, unha guía de viaxe que dá información de preto de 40 recursos turísticos da localidade barcelonesa (puntos de interese, hoteis, restaurantes, praias, transporte…). Está dispoñible en español e inglés e pronto noutros idiomas (catalán, alemán e francés).

A aplicación Spain Feedback, traducida ao español, inglés, francés, catalán e ruso, permite coñecer o nivel de satisfacción do turista tras a súa viaxe mediante unha enquisa, na que se lle pregunta o seu nivel de satisfacción sobre as praias de Castelldefels (limpeza, seguridade, calidade da auga, estado dos baños…).  

No acto de presentación participaron a secretaria de Estado de Turismo, Isabel Borrego, o alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes, e o presidente de SEGITTUR, Antonio López de Ávila.

Acto presentación App Castelldefels