• 05/05/2013

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo intensificará a promoción turística nos países do Golfo

-
  • A secretaria de Estado de Turismo, Isabel Borrego, participa na  Arabian Travel Market de Dubai, feira turística á que acoden a comunidade autónoma de Andalucía, a Costa do Sol, Madrid Convention Bureau e Barcelona así como diversas empresas turísticas españolas.
  • En 2012 chegaron 26.000 turistas procedentes de Emiratos Árabes Unidos a España, un 136% máis que o ano anterior. Cataluña é o primeiro destino e Madrid o segundo destes visitantes.
  • Trátase de turistas con alto poder adquisitivo que buscan, fundamentalmente, turismo cultural, de negocios e de saúde, ademais do segmento de compras.

06.05.13. O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo intensificará a promoción turística de España nos países do Golfo, formado por mercados emerxentes que están a experimentar un gran crecemento no número de chegadas ao noso país. Así o transmitiu a secretaria de Estado de Turismo, Isabel Borrego, ás autoridades de Emiratos Árabes Unidos (EAU) así como aos axentes de viaxes e operadores turísticos dos países do Golfo cos que se reuniu para promocionar as viaxes cara a España. Estes encontros mantivéronse no marco da feira turística Arabian Travel Market (ATM), que se celebra do 6 ao 9 de maio en Dubai. SET en Dubai

A secretaria de Estado de Turismo realizou así mesmo un percorrido polos espazos dos participantes españois que acudiron a esta feira turística como son a comunidade autónoma de Andalucía, a Costa do Sol, Madrid Convention Bureau e Barcelona, aos que hai que sumar diversas empresas turísticas españolas. España participa cunha caseta de 85 metros cadrados no que están incluídas as 26 entidades desprazadas á feira.

As últimas cifras de turistas chegados a España procedentes de Emiratos Árabes Unidos sinalan que foron 26.000 os visitantes en 2012 o que supón un incremento do 136% respecto de 2011. O destino preferido é Cataluña, seguido da Comunidade de Madrid. O gasto que fixeron os turistas  emiratíes o ano pasado foi de 65,1 millóns de euros.

Para esta tempada, espérase un crecemento importante deste mercado e as previsións apuntan a que destacarán Andalucía e a Costa do Sol como destinos clásicos (Ruta do Ao-Andalus) aínda que Barcelona mantén o tirón como destino vacacional desde que abriu a súa ruta aérea, especialmente para os segmentos de turismo de negocio e de reunións. Madrid tamén é un destino puxante desde os países do Golfo e con altas expectativas de crecemento.

Igualmente desde Qatar están a incrementarse os pasaxeiros cara a España debido ao aumento de voos do ano pasado o que permitiu alcanzar os 20.000 turistas. Procedentes de Arabia Saudita chegaron, en 2012, 22.000 turistas e desde Kuwait aterraron en España 13.000 visitantes.

Promoción do turismo cultural e natural de España

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través de Turespaña,  incrementará a promoción nos países do Golfo,  especialmente nos Emiratos  Árabes Unidos e en Qatar, países que xa contan con voos directos a España de forma diaria e que supoñen un dos mercados emerxentes máis importantes do noso país.

Esta promoción tal e como marca o Plan de Mercadotecnia desenvolvida por Turespaña será máis especializada e segmentada co obxectivo de lograr maior eficacia e eficiencia con cada acción. Pasará por pór en valor o patrimonio cultural e natural de España así como as diferentes posibilidades do noso país para o turismo de negocios, un dos segmentos máis buscados por estes turistas, ademais do de compras.

Isabel Borrego transmitiu aos membros do sector turístico de EAU que España é un destino cunha enorme variedade na oferta que lle fixeron consolidarse como o cuarto país máis visitado do mundo, segundo datos da Organización Mundial do Turismo (OMT).

A secretaria de Estado de Turismo aproveitou os seus encontros para presentar o Plan Nacional e Integral de Turismo como folla de ruta do Goberno de España para mellorar a competitividade do sector turístico español así como para a captación de novos turistas procedentes de mercados emerxentes como Emiratos Árabes Unidos. Tamén explicou a política de axilización na emisión de visados turísticos levada a cabo e que se pretende trasladar tamén a este territorio.

De igual forma, durante os encontros, a secretaria de Estado de Turismo puxo de relevo o valor do know-how turístico do sector turístico español, polo que o despegamento do turismo nesta zona pode significar tamén unha oportunidade de face á internacionalización das empresas turísticas españolas.